loading...
قايقي خواهم ساخت...
ريحون بازدید : 806 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (10)


"...ما بايد بتوانيم از كارِ كارگر ايرانى حمايت كنيم؛ از سرمايه‌ى سرمايه‌دار ايرانى حمايت كنيم؛ و اين فقط با تقويت توليد ملى امكان‌پذير خواهد شد. سهم دولت در اين كار، پشتيبانى از توليدات داخلىِ صنعتى و كشاورزى است. سهم سرمايه‌داران و كارگران، تقويت چرخه‌ى توليد و اتقان در كار توليد است. و سهم مردم - كه به نظر من از همه‌ى اينها مهمتر است - مصرف توليدات داخلى است. ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم؛ در همه‌ى زمينه‌ها: زمينه‌هاى مصارف روزمرّه و زمينه‌هاى عمده‌تر و مهمتر. بنابراين ما اميدوار هستيم كه با اين گرايش، با اين جهتگيرى و رويكرد، ملت ايران در سال 91 هم بتواند بر توطئه‌ى دشمنان، بر كيد و مكر بدخواهان در زمينه‌ى اقتصادى فائق بيايد..."


از وقتي قضيه ي كالاهاي اسرائيلي را فهميدم، اصرار زيادي داشتم كه پولم را اگر خواستم دور بريزم هم واسه اون اجناس ندم، با خيلي ها هم بحث مي كردم كه اون اجناس را نخرند، اغلبشون هم باهام مخالفت مي كردند، يا كلا منكر اين قضيه بودند كه اين كالاها اسرائيلي باشه، يا مي گفتند وقتي داريم پول ميديم مي خوايم يه چيزي باشه كه عمر داشته باشه، نه اينكه پولمون حروم بشه و دو روز ديگه خراب بشه.
2 سال پيش مي خواستم گوشيمو عوض كنم، مي خواستم نوكياي اسرائيلي نباشه، از ريخت سامسونگ و ال جي اصلا خوشم نمي اومد، تصميم گرفتم برم يه سوني اريكسون بگيرم، بعد دوباره از يكي از بچه ها شنيدم سوني هم اسرائيليه، با خودم فكر كردم ديدم اصلا فرقي نداره، اسرائيلي يا خارجي! وقتي ما تو تحريم اوناييم، چه معني داره اونا تو تحريم ما نباشند؟! پس منم تحريمشون مي كنم، اسرائيلي هم نباشند با اسرائيلي ها كه دوست هستند، بالإخره من دارم پول مملكتم رو از كشور خارج مي كنم، كه چي؟ خلاصه گوشيم رو تحمل كردم و اونم باهام راه اومد و خيلي اذيت نكرد، گوشي هاي ايراني هم كه وارد بازار شد يه كم مي ترسيدم بخرم.
امسال كه آقا در پيام نوروزي شون فرمودند: "شعار امسال؛ توليد ملى، حمايت از كار و سرمايه‌ى ايرانى"، تصميم گرفتم برم با عيدي هام يه گوشي GLXايراني بخرم، با عيدي هاي امسالم باشه كه يادم بمونه به مناسبت سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ي ايراني، اين عيدي رو گرفتم.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صدف و مروارید در تاریخ 1348/10/11 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گرامی
به روزم با کدام گزینه؟
حتما سربزنید
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ : سلام
حتما!

این نظر توسط جناب ما در تاریخ 1348/10/11 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

جناب ریحون ( دامة مبایلاته )
با سلام
به روز فرموده ایم. جهت ارائه نظر تشریف فرما بشوید.
خطاب ابتدا اشاره به همراهی گوشی همراهتان دارد که با اینکه یک شیئ است اما با تمام وجود جهاد اقتصادی کرده و روی سیاه امثال بنده را که جانداریم و آنگونه که باید به دستور ولی امرمان عمل ننموده ایم؛ کم نموده است. فلذا این مبایل نزد ما مقبولیت دارد و زین پس به آن زیاد اشاره خواهیم نمود.
پاسخ : سلام جناب شما!
مسرور شديم از تاثير گذاري!

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1348/10/11 و 10:10 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما
سال نو بر شما مبارک
انشاءالله سال خوبی داشته باشید.
پاسخ : سلام
سال نوي شما هم مبارك
انشاالله سال پر از بركت و سلامتي داشته باشيد.

این نظر توسط مرد کویر در تاریخ 1348/10/11 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
عیدتون شاد
ایام به کام
پاسخ : سلام، ممنون عيد شما هم مبارك

این نظر توسط ارسلان در تاریخ 1348/10/11 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

سلام.خدا کیست یرای کودکان .به روزیم.

ولی واقعا جای خسته نباشید اساسی داره.اساسی ها.یکم تحلیل های خودتون رو هم اضاف کنید.میشه نور علی نور.
پاسخ : ممنونم، چشم تحليلم مي كنيم.

این نظر توسط جناب ما در تاریخ 1348/10/11 و 18:47 دقیقه ارسال شده است

محضوض شدیم از سیاحت در بارگاه سایبریتان و البت خرسند از آشنایی با شما. کمتر رخ میدهد که جناب ما در اولین بازدید اینگونه تمجید نموده و تحسین بفرماییم آن هم با این قول لیّن! علی ای حال(یعنی به هر حال) خوشنودتر خواهیم شد از حضورتان در بارگاه سایبری خویش. قدم رنجه می فرماییید که!؟
پاسخ : بفرماييد تحويل!! ما هم محضوض شديم از تشريف فرمايي جناب شما در بارگاهمون! مسروريم از تحسين شما.

این نظر توسط صدف و مروارید در تاریخ 1348/10/11 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز سال نو تون مبارک
واقعا این همه غیرت و مطیع امر رهبری بودنتون شایسته قدردانی هست. ان شاالله جزء سربازان مولا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف قراربگیرید.
مطلب خیلی درست و بجایی پست کردید. منهم با شما موافقم که اگر ادم پولشو دور بریزه بهتره تا اینکه اون پول رو سلاحی کنه برعلیه هم دینان و مظلومان جهان.
خداخیرتون بده و ان شاالله هرلحظه قلمتون نافذتر بشه.
منتظر شماییم در صدف و مروارید./یاحق
پاسخ : سلام عزيزم، لطف داري.
انشاالله شما هم از سربازان باشيد.

این نظر توسط مجید در تاریخ 1348/10/11 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

سلام
سال نو مبارک
پاسخ : سلام سال نوي شما هم مبارك


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شد از این خاک غریب که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه ی عشق قهرمانان را بیدار کند. قایق از تور تهی و دل از آرزوی مروارید همچنان خواهم راند نه به آبی ها دل خواهم بست نه به دریا پریانی که سر از آب بدر می آرند و در آن تابش تنهایی ماهی گیران می فشانند فسون از سر گیسوهاشان... پشت دریاها شهری است! قایقی باید ساخت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 3,734
  • بازدید کلی : 68,232