دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد علیزاده و میثم ابراهیمی به نام خسته ام با لینک مستقیم
دانلود آهنگ خسته ام از محمد علیزاده و میثم ابراهیمی
ترانه : مهرزاد امیرخانی | آهنگ : محمد علیزاده | تنظیم : میلاد ترابی
دانلود آهنگ خسته ام با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ
Download New Music Mohammad Alizadeh & Meysam Ebrahimi – Khaste Am
سایت موزیک ایرونی www.music-irooni.org
خسته ام مثه یه قایقه شکسته ام که چشم رو درده دنیا بسته ام
چشای بسته ی تو کی میبینه غصه ی منو
خسته ام که دیگه کوله بارو بسته ام غمه تو میمیونه رو دستم
چه بد دادی جواب گریه ها و غصه خوردنو
دلت نخواست بمونیو باهام یه حسه تازه تر بسازی
دلت نخواست خطر کنی بیای همش میترسیدی ببازی
دلت نخواست نگو نشد میشد اگه میخواستی اما رفتی
با اینکه خستم عاشقم
دلم میخواست یه جور دیگه میشد ته مسیر زندگیمون
دلم میخواست تا آخرش یه ریز ادامه داشت این عاشقیمون
دلم میخواست تموم نشه نری تو بهتری از هر کی دیدم
حالا میفهمم عاشقم
♫♫♫♫♫♫
♫♫♫♫♫♫
خستم تو نیستی من همیشه هستم
برات مهم نیست حتی یه کم که کشتی دله من اینجوریه به غرق گل نشست
خسته ام برای تو یه حسه مبهمم آخه چی میدونی تو از غمم
چه جوری تو نفهمیدی چی میشه خیلی فاجعه است
دلت نخواست بمونیو باهام یه حسه تازه تر بسازی
دلت نخواست خطر کنی بیای همش میترسیدی ببازی
دلت نخواست نگو نشد میشد اگه میخواستی اما رفتی
با اینکه خستم عاشقم
دلم میخواست یه جور دیگه میشد ته مسیر زندگیمون
دلم میخواست تا آخرش یه ریز ادامه داشت این عاشقیمون
دلم میخواست تموم نشه نری تو بهتری از هر کی دیدم
حالا میفهمم عاشقم
لینک های دانلود آهنگ :
DOWNLOADشلوارک لاغری هات شیپر ، ساخته شده از الیاف نئوتکس ، این شلوارک تمامی ویژگی ها و کاربردهای شلوار لاغری هات شیپر را دارد و پوشیدن آن باعث افزایش تعرق و چربی سوزی شده و همچنین باعث جمع شدن بافت های چربی ، پا ،ران و باسن می شود ، توجه کنید این کالا هم برای آقایان قابل استفاده است و هم برای بانوان.
تاپ لاغری هات شیپر و شکم بند لاغری هات شیپر
تاپ لاغری هات شیپر ویژه بانوان ورزشکار ، فرم دهنده جمع کننده ناحیه بالا سینه ، ساخته شده از الیاف نئوتکس ، بسیار موثر در چربی سوزی و افزایش تعرق است ، شکم بند لاغری هات شیپر ، ساخته شده از الیاف نئوتکس، هم برای خانم ها و هم برای آقایان ، جمع کننده کامل شکم ، فرم دهنده ناحیه شکم و پهلو ، افزایش تعرق در تمامی حالات ، حتی در حالت عادی و نشستن هم باعث افزایش حرارت خواهد شد و در هنگام تحرک ، ورزش و یا حتی پیاده روی باعث افزایش تعرقات زیر پوستی و تسریع فرآیند چربی سوزی می شود.
خرمشــــــهر 30 سال پس از روزهاي سختي كه روي ديوارهايش نوشـــته بودند:
آمــــديــم تا بمــانيم
آمده بودند كه بمانند، اما نشـــناخته بودند غيرت ابرمردان و شـــرف شـــير زنان ما را...
سالگرد آزادي خرمشهر مبارك
به بچه خفاشی که به ساحت امامان مظلوم شیعه اهانت کرد و
به بچه های سرراهی "بالاترین" که کارگردانان این بازی اند.
نه ، خفاشش!
بسماللَّهالرّحمنالرّحيم
اهميت اين دوره از انتخابات، مثل اهميت مرحلهى قبلى انتخابات است. مرحلهى دوم از لحاظ اهميت، با مرحلهى اول هيچ تفاوتى ندارد؛ و همان انگيزه و همان احساس و همان روحيهى تكليفپذيرى و مسئوليتپذيرىاى كه در مرحلهى اول همهى ما را وادار كرد كه به پاى صندوقها بيائيم، عيناً همان روحيه و همان احساس مسئوليت اينبار هم ما را فراميخواند كه به پاى صندوق رأى بيائيم و رأيمان را بيندازيم. و يك مثل قديمى در همه جاى ايران هست كه:
«كار را كه كرد؟ آن كه تمام كرد»؛ اين، تمام كردنِ كار است.
انشاءاللَّه ملت عزيزمان در حوزههائى كه انتخابات به مرحلهى دوم كشيده شده، همت كنند و پاى صندوقها بيايند تا رأى خوبى جمع شود و مجلس خوبى به توفيق الهى و به حول و قوهى الهى انشاءاللَّه تشكيل شود.
امام خامنه اي
مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما پس از شركت در مرحلهى دومِ انتخابات هشتمين دورهى مجلس شوراى اسلامى
شيعه امام شناسي را مديون امام هادي عليه السلام است، مديون مضامين بلند زيارت جامعه كبيره.
شيعه اگر ياد گرفت به امام شهيدش سلام بدهد و پاسخش را در همان زمان بگيرد مديون ايشان است، كه در همين زيارت نامه يادمان دادند، "أنتم الصراط الأقوم و شهداء دار الفناء..." آري! امامان معصوم، راه استوار و بدون كجي هستند و گواهان و شاهدان دنيا...
شيعه طعم شيرين زيارت مشاهد شريفه را مديون ايشان است، كه يادمان دادند: "زائر لكم، لائذ عائذ بقبوركم، مستشفع إلي الله عزوجل بكم، محتجب بذمتكم" (شما را زيارت مي كنم، به قبرهاي شما پناهنده هستم. شما را به درگاه خداوند عزوجل شفيع مي آورم. من خود را در استتار امان شما و داخل در پناهگاه و پناه دهي و ايمني شما مي دانم.)
شيعه اگر ياد گرفت روبروي بارگاه امام معصومش بايستد و بگويد: "كلامكم نور، و امركم رشد، و وصيتكم التقوي، و فعلكم الخير، و عادتكم الإحسان، و سجيتكم الكرم..." مديون ايشان است.
شيعه اگر ياد گرفت وقتي خود را بي پناه مي بيند، به آغوش گرم توسل به ائمه و "كهف الوري" مأمن گيرد، از ايشان آموخت كه يادمان دادند "و من اعتصم بكم فقد اعتصم بالله".
شيعه معادن علم را از "خزّان العلم" گرفت. از "ذوي النهي و اولي الحجي" صاحبان خرد و دارندگان عقل.
شيعه وقتي در زيارت جامعه خواند: "فالراغب عنكم مارق و اللازم لكم لاحق و المقصر في حقكم زاهق" شأن و منزلت ائمه را شناخت كه اگر از آنان اعراض كند و رو بگرداند از دين خارج شده و اگر با آنان باشد، به حق رسيده و اگر در حق آنان كوتاهي كند، نابود گردد.
يادمان دادند در زيارت جامعه: "بكم فتح الله و بكم يختم و بكم ينزل الغيث و بكم يمسك السماء أن تقع علي الأرض إلا بإذنه و بكم ينفس الهم و يكشف الضر..." و شيعه فهميد خداوند با چهارده نور، آغاز كرد و با آنان نيز پايان دهد و به خاطر آنان باران را فرو ريزد و به خاطر آنان آسمان را از اينكه جز به اذن او بر زمين افتد نگهدارد، و به خاطر آنان اندوه را بگشايد و سختي را برطرف كند.
شيعه با "من والاكم فقد وال الله و من عاداكم فقد عاد الله، و من أحبكم فقد احبّ الله و من أبغضكم فقد أبغض الله" فهميد دوستي با اهل بيت پيامبر عليهم السلام دوستي با خداست و دشمني با آنان دشمني با خداست.
اهل شقاوت خوب مي دانند كه كدام امام ما را نشانه بگيرند، هادي ما در امام شناسي، نقي از شائبه ها و ناخالصي ها، معلمي كه به شيعه امام شناسي آموخت، امامي كه به شيعه، سرانجام دشمنان اهل بيت را نشان داد:
"سعد من والاكم و هلك من عاداكم، و خاب من جحدكم و ضل من فارقكم و فاز من تمسك بكم، ... و هدي من اعتصم بكم من اتبعكم فالجنة ماويه و خالفكم فالنار مثويه و من جحدكم كافر، و من حاربكم مشرك و من رد عليكم في أسفل درك من الجحيم... من أطاعكم فقد أطاع الله و من عصاكم فقد عصي الله و من أحبكم فقد أحب الله و من أبغظكم فقد أبغض الله..."(هركس دوستدار شماست، خوشبخت شد و هركس شما را دشمن داشت، به هلاكت رسيد و آن كس كه منكر شما شد زيانكار شد و آن كس كه از شما جدا شد گمراه شد و آن كس كه به شما تمسك جست پيروز شد... و هركس به شما ائمه معصومين روي آورد هدايت شد و هركس شما را پيروي كرد، بهشت مأواي اوست و هركس كه با شما مخالفت كرد دوزخ جايگاه اوست و هركس منكر شما شد، كافر شد و هركس با شما جنگ كرد، مشرك است و هركس به شما پشت نمايد در پايين ترين جايگاه جهنم جا دارد... هركس شما را فرمانبرداري كند، خدا را فرمان برداري كرده و هركس نافرماني شما را كند، خدا را نافرماني نموده و هركس شما را دوست بدارد خدا را دوست داشته و هركس شما را دشمن بدارد خدا را دشمن داشته.)
فقط بايد دعا كنيم عاقبت بخير شويم، وقتي كسي كه همه ي جواني خود را در زندانهاي طاغوت و صرف مبارزه براي تحقق اسلام ناب و انقلاب مي كند و عاقبتش طلب رابطه با آمريكا و دسيسه چيني براي آبروي نظام اسلامي مي شود، آيا نبايد نگران عاقبت بخيري خود باشيم؟!
در پاسخ به اظهارات هاشمي، همين بيانات امام خامنه اي كافيه!
بعضى در دلِ خود احساس ضعف مىكنند، يا چشمغرّههاى امريكا آنها را مىترساند، يا وعدههاى امريكا و امثال امريكا دل ضعيف و ناتوانشان را به خود جذب مىكند؛ لذا به سمت امريكا مىكشند. آنگاه ملت و جوانان مؤمن و مديران باايمان و باصفاى كشور را متّهم مىكنند كه اينها نمىتوانند؛ بنابراين ناچاريم برويم تسليم امريكا شويم! كسانى كه دم از مذاكره با امريكا مىزنند، يا از الفباى سياست چيزى نمىدانند، يا الفباى غيرت را بلد نيستند؛ يكى از اين دو تاست. در حالى كه دشمن اينطور اخم مىكند، اينطور متكبّرانه حرف مىزند، اينطور به ملت ايران اهانت مىكند، تصريح هم مىنمايد كه مىخواهد عليه اين نظام و اين كشور و منافع آن اقدام كند، عدّهاى در اينجا ذليلانه و زبونانه مىگويند: چه كار كنيم؛ برويم، نرويم، نزديك شويم، با آنها صحبت كنيم، در خواست كنيم، خواهش كنيم؟! اين اهانت به غيرت و عزّت مردم ايران است.
بيانات در ديدار جمعی از فرماندهان و رزمندگان عملیات آزادسازی خرمشهر
۱۳۸۱/۰۳/۰۱
منبع: ملت ابراهيم
خوب شد مسجد نمي آيي ببيني قاتلت، تازگي ها مي نشيند روبرويم بيشتر...
وقتي اين درد دل امام عليه السلام را هنگام دفن حضرت زهراي اطهر سلام الله عليها، مي خوانم غم غربت مولا روي دلم مي نشيند:
نهج البلاغه، خطبه 202
«و الله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، ولي در آن وقت شما را سادهلوح ميدانستم كه مدير و مدبر نبوديد ولي شخصي بوديد تحصيلكرده كه مفيد براي حوزههاي علميه بوديد و اگر اين گونه كارهاتان را ادامه دهيد مسلما تكليف ديگري دارم و ميدانيد كه از تكليف خود سرپيچي نميكنم. و الله قسم، من با نخستوزيري بازرگان مخالف بودم ولي او را هم آدم خوبي ميدانستم. و الله قسم، من راي به رياست جمهوري بنيصدر ندادم و در تمام موارد نظر دوستان را پذيرفتم.
سخني از سر درد و رنج و با دلي شكسته و پر از غم و اندوه با مردم عزيزمان دارم: من با خداي خود عهد كردم كه از بدي افرادي كه مكلف به اغماض آن نيستم هرگز چشمپوشي نكنم. من با خداي خود پيمان بستهام كه رضاي او را بر رضاي مردم و دوستان مقدم دارم؛ اگر تمام جهان عليه من قيام كنند دست از حق و حقيقت برنميدارم.
من كار به تاريخ و آنچه اتفاق ميافتد ندارم؛ من تنها بايد به وظيفه شرعي خود عمل كنم. من بعد از خدا با مردم خوب و شريف و نجيب پيمان بستهام كه واقعيات را در موقع مناسبش با آنها در ميان گذارم. تاريخ اسلام پر است از خيانت بزرگانش به اسلام؛ سعي كنند تحت تاثير دروغهاي ديكته شده كه اين روزها راديوهاي بيگانه آن را با شوق و شور و شعف پخش ميكنند نگردند. از خدا ميخواهم كه به پدر پير مردم عزيز ايران صبر و تحمل عطا فرمايد و او را بخشيده و از اين دنيا ببرد تا طعم تلخ خيانت دوستان را بيش از اين نچشد. ما همه راضي هستيم به رضايت او؛ از خود كه چيزي نداريم، هر چه هست اوست.»
وقتی کار حضرت امام با آیت الله منتظری به جائی رسید که کاری از توصیه و پند و اندرز بر نمی آمد، پیر فرزانه انقلاب در اقدامی انقلابی، با صدور نامه ششم فروردین 68 آیت الله منتظری را از سمت قائم مقامی رهبری برکنار و مواردی مهم را به وی گوشزد کرد:
کاملا مشخص بود که حضرت امام در اين گونه تصميمات با سنجيدگي کامل و دوراندیشی شگرف عمل مي کنند و بر خلاف آقاي منتظري، تعجيل در تصميم گيري را آفت رهبري مي دانند و اين، واقعیتي بود که در چندين حادثه مهم انقلاب، ظهور و بروز کرده بود.
اقدام انقلابی حضرت امام درحالی بود که مسئولان درجه اول کشور نيز قادر به هضم اين تصميم مهم و تاريخي نبودند و دست کم، فلسفه شدت عمل و برخورد حضرت امام را در نمي يافتند، چه رسد به مردمی که هنوز از خیلی از جزئیات ماجرا باخبر نبودند.
به همراه اين تصميم مهم، چند اقدام ديگر نيز مورد نظر حضرت امام قرار گرفت: اول اين که اين نامه شديد اللحن از رسانه ها، پخش شود. دوم اين که فوراً جلسه خبرگان رهبري تشکيل شود و تصميم گيري درباره عزل آقاي منتظري را رسميت بخشد. سوم اينکه در اسرع وقت کليه عکس ها و پوسترهاي آقاي منتظري از سراسر ادارات و مراکز دولتي برداشته شوند.
در مورد حذف پوستر و تصاویر آقای منتظری، مشکل حادي وجود نداشت و با نظر حضرت امام خميني و به دست «ميرحسين موسوي» نخست وزير وقت، کليه عکس ها و پوسترهاي آقاي منتظري از سراسر ارگان ها و مراکز دولتي و سازمان هاي وابسته به دولت برداشته شد. اما در دو مورد اول و دوم، سران کشور و از جمله رئيس جمهوري، رياست مجلس، هيات رئيسه مجلس خبرگان و بسياري از افراد بيت و دفتر حضرت امام، به ويژه با رسانه ای کردن نامه امام خميني مخالفت مي کردند.
با اصرار اين افراد و از آنجا که حضرت امام همیشه بر ضرورت مشورت تاکید داشتند، موافقت کردند که اولاً فعلا تشکيل جلسه مجلس خبرگان در دستورکار قرار نگیرد و ثانياً نامه ششم فروردین از طريق رسانه ها منتشر نشود. اين در حالي بود که حضرت امام همچنان تاکيد مي کردند براي مصلحت آينده خودتان است که بر پخش نامه اصرار مي ورزم.(ويژه نامه ارزشها - محمد ري شهري)
مسئولان اصلي کشور اميدوار بودند که آقاي منتظري با مطلع شدن از تصميم حضرت امام به صورت داوطلبانه کنار مي رود و بدين شکل، خواست امام خميني جامعه عمل مي پوشد. در همین راستا نامه 68/1/6 حضرت امام به وسیله «عبدالله نوري» به رويت آيت الله منتظري رسيد و با توجه به آن که دو روز قبل آقاي منتظري براي امام نوشته بود که «اين جانب شرعاً نظر حضرتعالي را بر نظر خودم مقدم مي دانم»، اين تصميم حضرت امام را پذيرفت و در تاريخ 68/1/7 با نگارش نامه اي خطاب به امام راحل، رسما ًاستعفاي خود را اعلام کرد. وي در اين نامه تصريح کرد که در گذشته همچون سربازي فداکار و از خود گذشته و مطيع در کنار امام بوده است و اينک نيز خود را ملزم به اطاعت از رهبري می داند.
وي همچنين نوشت: از همه برادران و خواهران عزيز و علاقه مند تقاضا مي کنم مبادا در مورد تصميم مقام معظم رهبري و خبرگان محترم به بهانه حمايت از من کاري انجام دهند و يا کلمه اي بر زبان جاري نمايند، زيرا مقام معظم رهبري و خبرگان جز خير و مصلحت اسلام و انقلاب را نمي خواهند، (استعفانامه آیت الله منتظري - 68/1/7)
به دنبال استعفاي آقاي منتظري از قائم مقامي رهبري و تمکين به نظرات امام، بخش زيادي از خواست و نظر آن پیر فرزانه تامين شد و ايشان هم در تاريخ 68/1/8 در نامه اي خطاب به آقای منتظری، ضمن قبول استعفاي وي، تاکيد کردند: «رهبري نظام جمهوري اسلامي کار مشکل و مسئوليت سنگي و خطيري است که تحملي بيش از طاقت شما مي خواهد و به همين جهت، هم شما و هم من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بوديم و در اين زمينه مثل هم فکر مي کرديم...»
در پايان اين نامه نيز امام خميني از طلاب، ائمه جمعه و جماعات، روزنامه و راديو تلويزيون خواستند که براي مردم اين قضيه ساده را روشن کنند که در اسلام، مصلحت نظام از مسائلي است که مقدم بر هر چيز است و همه بايد تابع آن باشيم. (پاسخ امام به استعفانامه منتظري)
منبع: ملت ابراهيم
"...ما بايد بتوانيم از كارِ كارگر ايرانى حمايت كنيم؛ از سرمايهى سرمايهدار ايرانى حمايت كنيم؛ و اين فقط با تقويت توليد ملى امكانپذير خواهد شد. سهم دولت در اين كار، پشتيبانى از توليدات داخلىِ صنعتى و كشاورزى است. سهم سرمايهداران و كارگران، تقويت چرخهى توليد و اتقان در كار توليد است. و سهم مردم - كه به نظر من از همهى اينها مهمتر است - مصرف توليدات داخلى است. ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم؛ در همهى زمينهها: زمينههاى مصارف روزمرّه و زمينههاى عمدهتر و مهمتر. بنابراين ما اميدوار هستيم كه با اين گرايش، با اين جهتگيرى و رويكرد، ملت ايران در سال 91 هم بتواند بر توطئهى دشمنان، بر كيد و مكر بدخواهان در زمينهى اقتصادى فائق بيايد..."
در ميان همه ي جبهه و ليست موج تحريم و ترور، نمره ي مردم بيست.
همه ثابت كردند كه علي تنها نيست،
دشمن اما اين بار، تيردانها خالي، اشك حسرت جاري،
كه چرا ايران هم، مثل گرجستان نيست؟!
ليك ديگر امروز، آخرين جمعه ي سال جاريست،
بر سر سفره ي عيد، همچنان جاي تو خاليست...
حرکت شاخه آسیایی کاروان جهانی «الی بیتالمقدس» ديروز 20/12/90 با حضور فعالان هندی در مقبره گاندی آغاز شد.
راهپیمایی جهانی الی بیتالمقدس در سه شاخه اروپایی، آفریقایی و آسیایی قرار است با عبور از کشورهای مختلف جهان و شامل نمایندگان 60 کشور 30 مارس موسوم به روز زمین در مرزهای فلسطین اشغالی تجمع خواهند کرد.
شاخه آسيايي این کاروان روز 24 اسفند پس از ورود به ایران از شهر زاهدان، کرمان، یزد، قم، تهران عبور می کند و طی مراسمی در روز 29 اسفند از شهر تبریز از کشور خارج می شود.
اين بيانات را بخوانيد:
"يك جمله هم راجع به اين تهديدهاى آمريكا عرض بكنيم. مرتباً تهديد ميكنند؛ تهديد به اين زبان: همهى گزينهها روى ميز است! يعنى حتّى گزينهى جنگ. اين، تهديد به جنگ است با اين زبان. خب، اين تهديد به جنگ، به ضرر آمريكاست؛ خود جنگ، ده برابر به ضرر آمريكاست. چرا اين تهديدها به ضرر آمريكاست؟ به خاطر اينكه خود اين تهديدها نشاندهندهى عجز آمريكا از مقابلهى منطقى و مقابلهى گفتمانى است؛ يك گفتمانى در مقابل گفتمان جمهورى اسلامى ندارند؛ نميتوانند در ميدان مقابلهى فكرى و منطقى، براى خودشان غلبهاى ايجاد كنند؛ مجبور ميشوند توسل به زور و تشبث به زور بكنند.
اين معنايش اين است كه آمريكا جز زور، هيچ منطقى ندارد؛ جز خونريزى، هيچ راهى براى پيشبرد خود ندارد. اين، اعتبار آمريكا را بيش از آنچه كه تاكنون شكسته است، در چشم ملتها و در چشم ملت خودش خواهد شكست؛ اين همان چيزى است كه سرنوشت رژيمها را معين ميكند. ...
البته آنها و ديگران بدانند - ميدانند هم - كه ما هم در برابر تهديد به جنگ و تهديد به تحريم نفتى، تهديدهائى داريم كه در وقت خودش، آن وقتى كه لازم باشد، انشاءاللَّه اعمال خواهد شد..."
امام خامنه اي
۱۳۹۰/۱۱/۱۴
حالا اين صحبتها را بخوانيد:
"در حال حاضر سخنان بیپایه و اساس زیادی در خصوص جنگ وجود دارد. چنین سخنانی در طول چند هفته گذشته، تنها به سود حکومت ایران تمام شد، زیرا منجر به افزایش بهای نفت شد؛ کالایی که آنها برای تامین هزینههای برنامه هستهای خود به آن وابستهاند.
اکنون زمان این است که اجازه دهیم فشارهای سنگین ما [که ما بر ایران وارد کردهایم] تاثیر خود را نشان دهد، اکنون زمان آن است که ائتلاف گسترده بینالمللیای را که ساختهایم، حفظ کنیم. اکنون زمان آن است که به اندرز جاودانه و کهنهنشدنی «تدی روزولت» توجه کنیم، که میگفت: به نرمی سخن بگو، اما چماق بزرگی در دست داشته باش.
«اينها براى اينكه اين حرف را دروغ از آب در بياورند، مكرر در مكرر تبليغات كردند كه اعتماد مردم از دست رفته؛ چه كار كنيم؟ حالا بعضى در لباس دلسوزى گفتند چه كار كنيم كه اعتماد برگردد! مردم به نظام اعتماد دارند، نظام هم به مردم اعتماد دارد. انشاءاللَّه خواهيد ديد در انتخابات آينده - كه حالا دو سه سال ديگر است - همين مردم با وجود همين بازيگرىاى كه مخالفان و دشمنان و غافلان و بىخبران داخلى كردند، يك حضور مستحكمِ قوىاى در انتخابات خواهند داشت.»
بيانات در خطبه هاي نماز جمعه؛ 88/6/20
حال، با گذشت بیش از دو سال از این سخنان، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده ملت ایران برگزار شد.
اگر شما شكست خورديد نبايد بگوييد ملت ايران همه شان خلاف كرده اند...نبايد يكدفعه قلم ها را بردارند و بر ضد اصل انتخابات چيز بنويسند، حمله كنند به اصل انتخابات... هياهو درست كردن ، جز اينكه دامن زدن به اين است كه خيانتكارها راهشانم باز بشود ، چيز ديگري نيست.
امروز مسئله مهم، مسئله انتخابات است. به انتخابات توجه داشته باشید، در اول مشروطه...انتخابات تا اندازه ای دست مردم بود. بعد كم كم آنهایی كه فاسد بودند كار را طوری كردند كه متدینین را از مجلس كنار گذاشتند. آنها هم مقاومت نكردند و كنار رفتند. بعد دیدید كه مجلس را چه كردند... اگر در مجلس آینده یك قدم عقب نشینی كنیم، در آینده نزدیك ما را كنار خواهند گذاشت.
بیانات حضرت امام خمینی (ره) در دیدار با معتمدین بازار
61/9/16
اين كليپ رو ببينيد.
امام خميني (ره)
نبايد از دروغ و بدنامي و حرف زشتي كه به ما نسبت مي دهند از ميدان به در برويم. البته معارضه كار را بدتر خواهد كرد، همه وقتتان صرف نوشتن و جواب دادن به روزنامه و مجلس مي شود. با لحن برادري و ملايمت ، كارها به خوبي تمام مي شود. اگر كسي به ما بد كرد به بهترين وجه با او رفتار كنيم، كار به دعوا كشيده نمي شود.
در ديدار با معتمدين بازار
16/9/61
اين انيميشن رو ببينيد؛
امام خميني (ره)
همه چيز ما بايد روي موازين اسلامي باشد. افرادي كه تعيين مي شوند بايد كساني باشند كه به درد اسلام و جمهوري اسلامي بخورند، و عقيده شان هم اين باشد كه اسلام خوب است. نه فقط اظهار كنند ولي عقيده نداشته باشند، كما اينكه در اول انقلاب خيلي ها اظهار اسلام مي كردند. البته اقليت هاي رسمي غير مسلمان قانوناَ انتخاب مي شوند.
پس مردم افرادي را كه تعييين مي كنند بايد سعي در شناسايي آنها نموده و قبل و بعد از انقلابشان را در نظر بگيرند و بعد رأي دهند. پس مسئله خوب بودن خود شخص است نه اينكه از يك دسته خاصي باشد، نه اينكه اهل علم باشد، حزبي باشد، بازاري باشد، اينها ديگر شرط نيست، عمده موازين آن است كه قانون و اسلام تعيين كرده است. ما بايد مجلس را نگه داريم.
... در انتخابات با كرامت رفتار كنند همه؛ چه آنهائى كه نامزد ميشوند، چه آنهائى كه طرفدار آنهايند، چه آنهائى كه مخالف با بعضى از نامزدها هستند. جناحهاى مختلف كشور، بداخلاقى و بدگوئى و اهانت وتهمت و اين حرفها را مطلقاً راه ندهند. اين از آن چيزهائى است كه اگر پيش بيايد، دشمن از او خوشحال ميشود.
بیانات در ديدار هزاران نفر از مردم قم به مناسبت سالروز قيام 19 دیماه
۱۳۸۶/۱۰/۱۹
افرادى نگويند كه اخلاق و عقيده مسألهى شخصى انسانهاست. بله، اخلاق و عقيده مسألهى شخصى انسانهاست؛ اما نه براى مسؤول. من اگر در جايگاه مسؤوليت قرار گرفتم و اخلاق زشتى داشتم؛ فهم بدى از مسائل جامعه داشتم و معتقد بودم كه بايد جيب خودم را پُر كنم، نمىتوانم به مردم بگويم اين عقيده و اخلاق شخصى من است و اخلاق و عقيده ربطى به كسى ندارد! براى يك مسؤول عقيده و اخلاق مسألهى شخصى نيست؛ مسألهاى اجتماعى و عمومى است؛ حاكم شدن بر سرنوشت مردم است. آن كسى كه به مجلس مىرود، يا به هر مسؤوليت ديگرى در نظام جمهورى اسلامى مىرسد، اگر فاسد، بيگانهپرست و در خدمت منافع طبقات برخوردار جامعه بود، ديگر نمىتواند نقشى را كه ملت و طبقات محروم مىخواهند، ايفا كند. اگر آن شخص انسان معاملهگر، رشوه و توصيهپذير و مرعوبى بود؛ در مقابل تشرِ تبليغات و سياستهاى خارجى جا زد، ديگر نمىتواند مورد اعتماد مردم قرار گيرد و برود آنجا بنشيند و تكليف ملك و ملت را معيّن كند. اين شخص غير از كفايت ذاتى و دانايىِ ذاتى، به شجاعت اخلاقى، تقواى دينى و سياسى و عقيدهى درست هم احتياج دارد.
بیانات در دیدار اساتید و دانشجویان قزوین، ۱۳۸۲/۰۹/۲۶
امام خامنه اي:
نمايندهاى كه به مجلس مىفرستيد، بايد اين خصوصيات را داشته باشد تا بتواند خواستههاى شما را تحقّق ببخشد. نماينده بايد متديّن باشد؛ انسانهاى متديّن مىتوانند مورد اعتماد قرار گيرند. نماينده بايد انقلابى باشد؛ روحيه و نشاط و اميد و قوّت و روحيه انقلابى در او وجود داشته باشد تا بتواند راههايى را كه به نظر بنبست مىرسد، بشكافد و پيش برود. نماينده بايد خدوم، امتحان داده، با كفايت، برنامهدار، خوشنام و جوانگرا باشد و به جوانان اعتقاد داشته باشد. چنين افرادى در هر جاى كشور حضور دارند، بايد خود را موظّف بدانند و بروند نامزد شوند.
انتخابات در كشور ما يك حركت نمايشى نيست. پايهى نظام ما همين انتخابات است. يكى از پايهها، انتخابات است. مردمسالارى دينى با حرف نميشود؛ مردمسالارى دينى با شركت مردم، حضور مردم، ارادهى مردم، ارتباط فكرى و عقلانى و عاطفى مردم با تحولات كشور صورت ميگيرد؛ اين هم جز با يك انتخابات صحيح و همگانى و مشاركت وسيع مردم ممكن نيست. اين مردمسالارى، عامل پايدارى ملت ايران است.
اينكه شما توانستهايد در طول اين سى سال از نهيب ابرقدرتها نترسيد، اينكه ابرقدرتها هم غير از نهيب نتوانستند ضربهى اساسى به شما بزنند، اينكه جوانان كشور در ورود به ميدانهاى گوناگون اين شجاعت و اخلاص را نشان ميدهند، ناشى از مردمسالارى دينى است؛ اين را بايد خيلى قدر بدانيم. انتخابات سرمايهگذارى عظيم ملت ايران است؛ مثل اينكه شما سرمايهى سنگين و عظيمى را در بانك ميگذاريد، بانك با آن كار ميكند و شما از سودش استفاده ميكنيد؛ انتخابات يك چنين چيزى است. ملت ايران سرمايهگذارى عظيمى را ميكند، سپردهگذارى بزرگى را انجام ميدهد و سود آن را ميبرد. آراء يكايك شما مردم سهمى است از همان سرمايهگذارى و سپردهگذارى. هر رأيى كه شما در صندوق مىاندازيد، مثل اين است كه يك بخشى از پول آن سپرده را داريد تأمين ميكنيد. يك رأى هم اهميت دارد.
هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ايران بيشتر در چشم مخالفان و دشمنانش ديده خواهد شد؛ براى ملت ايران حرمت بيشترى خواهند گذاشت؛ دوستان شما هم در دنيا خوشحال ميشوند. عظمت ملت ايران را حضور مردم در انتخابات نشان ميدهد؛ انتخابات اين است. بنده همواره در درجهى اول در انتخابات سعيم بر اين است كه به مردم عرض كنم حضور شما در اين انتخابات مهم است. اين، تصديق و تأييد و مستحكم كردن نظام جمهورى اسلامى است. مسئله فقط يك مسئلهى سياسى و فردى و اخلاقى محض نيست؛ يك مسئلهى همهجانبه است. انتخابات با سرنوشت مردم سر و كار دارد؛ بخصوص انتخابات رياست جمهورى كه سپردن قوهى اجرائيهى كشور به دست يك نفر و يك مجموعه است كه كشور را براى مدت چند سال اداره كنند؛ اينقدر انتخابات اهميت دارد.
سرود سرنوشت
با موضوع انتخابات؛ لطفا دانلود و منتشر كنيد.
...آن كسي را انتخابش مي كنيم
او به ايران از همه عاشقتر است
اهتمام و اعتبارش انقلاب
باشد او را مي كنيم ما انتخاب...
بيانات در اجتماع بزرگ زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) 01/01/1388
تعداد صفحات : 6